שאלות נפוצות

איפה המועדון נמצא? 
מועדון שבלול גיאז נמצא ברחוב קרליבך 23 במרכז תל אביב

 

כמה זמן לפני ההופעה מומלץ להגיע?
רצוי להגיע סמוך לזמן פתיחת הדלתות (מצוין בדף המופע באתר) כדי להנות ממגוון האוכל והשתייה שיש לשבלול להציע, וכדי שתהיה לכם/ן בחירה יותר גדולה מאופציות ההושבה.

 

האם ניתן להזמין אוכל ושתיה?
יש מסעדה במקום, ניתן להזמין מתפריט הבא לפני ובמהלך ההופעה. הדלתות והמסעדה נפתחות כשעה וחצי לפני תחילת ההופעה המצויינת 
 

איפה מומלץ להחנות באזור?
ברחובות ליד המועדון בכחול לבן (רח' קרליבך, צקלג או סעדיה גאון)
חניון אבן -זיו, סעדיה גאון 22 
חניון קניון TLV. היציאה מהחניון אל המועדון - דרך שער קרליבך, מול המועדון.
חניון סעדיה גאון, רחוב צקלג 7 (מוזל לתושבי תל אביב)
חניון גבעון, רחוב ארניה 32

 

האם צריך להדפיס את הכרטיסים ?
בדלת קיימת רשימה של כל המוזמנים. עם זאת, עדיף שהכרטיסים יהיו זמינים (מודפסים או בטלפון) כדי לעזור למצוא את ההזמנה.

 

איך סידור הישיבה במועדון?
•  שבלול מועדון קטן ואינטימי, שומעים טוב ורואים מכל מקום, הישיבה סביב שולחנות המאורגנים ב 180 מעלות סביב הבמה (חלק מהשולחנות מצידי הבמה).
•  המקומות לא מסומנים וההושבה באולם היא לפי תכנון של המארח/ת בהתאם לאילוצים שונים וכדי שנוכל להכניס את כל המזמינים ולהושיבם ביחד עם הבאים איתם  - זוגות, שלשות, רביעיות וכו'.   
•  כאשר מתאפשרת גמישות בבחירת המיקום הספציפי במסגרת תכנון ההושבה, יהנו ממנה קודם כל המקדימים להגיע, על בסיס כל הקודם זוכה.  
•  במידת הצורך, קבוצות שונות יושבו ביחד באותו שולחן.
•  מקומות ישיבה לא ישמרו לאחר שעת תחילת המופע 

 

רכשנו כרטיסים בנפרד ואנחנו רוצים לשבת ביחד
מומלץ לציין זאת בשדה "הערות" בתהליך הרכישה. במידה לא ציינתם שלחו לנו מייל, או השאירו הודעה טלפונית לפני ההופעה.
אין באפשרותנו להבטיח ישיבה יחד אם לא מודיעים לנו על זה מראש.

במקרה ורכשתם כרטיסים בהזמנות נפרדות תחת אותו שם - אין צורך להודיע לנו על כך, אנחנו מחברים את ההזמנות יחד כשפרטי הלקוח זהים.

 

האם המועדון נגיש?
המועדון נגיש, נמצא בקומת כניסה ואין מדרגות. אנחנו ממליצים לציין בהזמנת הכרטיסים בשדה "הערות" במידה ונדרש מקום לכיסא גלגלים או כל בקשה אחרת הקשורה לנגישות ואנחנו נדאג לשמור מקום בהתאם לצורך שצוין.


האם ילדים יכולים לבוא והאם צריך לרכוש עבורם כרטיסים?
אין הגבלת גיל בכניסה וילדים יכולים לבוא עם מבוגר אחראי. צריך לרכוש כרטיס עבורם אלא אם צוין אחרת בדף ההופעה.


איך מבטלים או משנים כרטיסים שהוזמנו ?
יש לשלוח לנו הודעה במייל (info@shabluljazz.com) עם פרטי המופע אליו הזמנתם כרטיסים ועם בקשה המפרטת את בקשתכם.
א.   ניתן לבטל את הכרטיסים שהוזמנו ולקבל החזר כספי עד 72 שעות לפני המופע.
עלות דמי ביטול: 10 שקלים לעסקה.
ב.   לא ניתן לבטל כרטיסים בטווח של 72 שעות לפני תחילת המופע אליו הוזמנו הכרטיסים
ג. לא ניתן לבצע כל שינוי (לבטל, להחזיר או לשנות מועד) בכרטיסים שנקנו ביום המופע עצמו.

 

יש לי גיפט קארד של Buy Me. איך מזמינים איתו כרטיסים?
שלחו אלינו את קוד השובר (בן 16 ספרות) לווטסאפ 035461891, 
 יחד עם פרטי המופע המבוקש אליו תרצו להגיע, פרטים שלכם וכמות כרטיסים שתרצו. אנו נממש את השובר ונשלח אליכם את הכרטיסים במייל

 

האם ניתן לרכוש מנוי של שבלול?
ניתן לרכוש כאן שובר שיעניק לכם הנחה על הכרטיסים בשבלול:

•  שובר במחיר 360 ₪ יאפשר לכם לרכוש כרטיסים בשווי 400 ₪ .
•  שובר במחיר 680 ₪ יאפשר לכם לרכוש כרטיסים בשווי 800 ₪ .

בבואכם להזמין כרטיסים להופעות בשבלול תוכלו לממש את השובר שרכשתם דרך האתר.

השובר תקף ל 12 חודשים מיום הרכישה.

 

יש לי שובר מנוי של שבלול. איך מזמינים כרטיסים?
בעת רכישת השובר קיבלתם למייל קובץ PDF עם קוד שובר (חפשו במייל או באיזור האישי באתר). יש לבחור לבחור באפשרות "שובר" באופן התשלום (לאחר בחירת המופע, כמות הכרטיסים ופרטים אישיים) ולהדביק את הקוד שם.
שימו לב שמידה והיתרה בשובר לא מספיקה ניתן לשלוח לנו הודעה במייל ואנו נסייע להשלים את ההזמנה ולשלם את ההפרש באשראי.
ניתן להתחבר לאיזור האישי באתר שלנו ולצפות ביתרת השובר, בהזמנות שלכם ובמועד פקיעת התוקף.

 

איך מזמינים כרטיסים עם קוד הנחה?
למרות שבתהליך הרכישה תמיד יש מקום להכניס קוד, לא לכל ההופעות יש קוד הנחה. מפעם לפעם אנחנו שולחים הטבות ומבצעים במייל או ב-SMS (הצטרפו לרשימת הדיוור שלנו כאן).

מערכת למכירת כרטיסים