תמונת מופע: מחווה לנינה סימון

Nani Sings Nina

שבלול
יום חמישי, 16 מאי 2024 בשעה 21:00
משך: שעה ו-15 דקות
פתיחת דלתות בשעה 19:30
מחיר 120 ₪

פרטי האירוע

נינה סימון מוכרת ככוהנת של הסול אבל אם תקשיבו לה מקרוב, תראו שהיא בעצם פסנתרנית קלאסית וחובבת בארוק. סימון גדלה והתחנכה על ברכי המוזיקה הקלאסית. חלומה היה להיות פסנתרנית הקונצרטים השחורה הראשונה בארה״ב אך מחסור במימון מנע ממנה לסיים את לימודיה בג׳וליארד. לאחר שלקחה הפסקה לעבוד ולהרוויח כסף, נבחנה למכון קרטיס ונדחתה כנראה על רקע גזעני. מהכורח להתפרנס פנתה סימון לנגן בבארים ומועדונים ושם לראשונה התחילה לנגן סטנדרטים של ג׳אז ולשיר. 

נני (נועם וזאנה) זמרת, טרומבוניסטית ופסנתרנית המתגוררת בשנים האחרונות בהולנד תגיש במופע מיוחד קשת מרהיבה של שירים של נינה סימון: Feeling Good, Four women, I wish I knew what it means to be free, Love me or leave me, I love you Porgy ועוד רבים וטובים, ותחבר בין הייחוד הלירי של סימון לשורשים של הג׳אז והבלוז. יחד עם סופר-גרופ ישראלי שמשלב את תמיר מילר, מתן יעקב ורוי קימלמן הם יציגו חווייה מוזיקלית מרהיבה ומסעירה ומרגשת.


בשנים האחרונות כובשת וזאנה את הבמות במיטב הפסטיבלים בבירות אירופה וזכתה לתשבוחות ולקהל מעריצים גדול. וזאנה זכתה SENA AWARDS ההולנדי 2019, ב- Sephardic Music Award 2017 ואלבומה הנוכחי של הזמרת-היוצרת מבאר שבע  Love Migration הגיע ל-Top 20 iTunes, זכה ב-פרס הקרן ליצירה ישראלית של אקו״ם ובו מופגן קולה הכריזמטי של נועם ויכלתה הוירטואוזית לנגן על טרומבון ופסנתר בו זמנית. הנוכחות הבימתית של נועם מושווית לעיתים קרובות למוזיקאיות עוצמתיות, בינהן נינה סימון וליז רייט. נועם מופיעה בקביעות בפסטיבלים ברחבי העולם כולל פסטיבל אשה חולון, פסטיבל צלילים במדבר, פסטיבל הפסנתרים ירושלים, TEDx הולנד, ועידת השלום הבינ״ל שווייץ, Jazzahead גרמניה, Roccella Jazz איטליה, North Sea Jazz הולנד, Tanjazz מרוקו ועוד רבים וטובים.

יואב קוטנר: ״אתם תתאהבו בנועם מהר, ממש כמוני״
De Volkskrant, NL: ״הופעה שחייבים לראות!״
Allgemeine Zeitung, DE: ״מדהימה, מהממת, מרגשת

תמיר מילר - פסנתר
מתן יעקב - בס
רוי קימלמן - תופים

נני - שירה, טרומבון, פסנתר

צפה בסרטון

הגדרות הדפדפן שלך לא מאפשרות להתקדם
יש ללחוץ על הכפתור למטה בכדי להמשיך
לרכישת כרטיסים לחץ כאן

בחירת כרטיסים

מערכת למכירת כרטיסים