תמונת מופע: Gal De Paz: Natural Woman

Gal De Paz: Natural Woman

שבלול
יום שבת, 25 מאי 2024 בשעה 21:00
משך: שעה ו-14 דקות
פתיחת דלתות בשעה 19:30
מחיר 135 ₪

הגדרות הדפדפן שלך לא מאפשרות להתקדם
יש ללחוץ על הכפתור למטה בכדי להמשיך
לרכישת כרטיסים לחץ כאן

פרטי האירוע

**מופע נוסף לאור הביקוש **

גל דה פז, הזמרת, הפסנתרנית והיוצרת הייחודית, בעלת אחד הקולות הכי מרשימים בארץ, חוזרת לשבלול עם מופע המחוה המיוחד שלה לאריתה פרנקלין וקרול קינג לאחר שהפנטה את הקהל כשהגיעה לשבלול לראשונה עם מופע זה ב 6 באוקטובר במסגרת פסטיבל סוכות בלוז האחרון, הפסטיבל שנקטע באיבו בבוקר שאחרי כשהצלילים הנפלאים של גל וזמרות הליווי שלה עדיין מהדהדים בלב.

גל דה פז בפסנתר ושירה, עם זמרות הליווי שלה רייצ'ל סלפין, צליל אילוז ונוי אמגר, בהופעה מלאת נשמה וגוספל, ועיבודים ווקאלים מרגשים, יבצעו גרסאות מחודשות ואינטימיות לשירים האלמותיים המספרים את סיפורן של שתי הנשים שהיו שותפות למהפכה תרבותית ואנושית בארה"ב הגזענית של שנות ה-60.  בין השירים שיבוצעו: I Feel the Earth Move, I Say a Little Prayer, Chain of Fools, Natural  Woman, Respect,  You've Got a Friend

פרנקלין וקינג אומניות פנומנליות בתחומן, אשר ביחד ולחוד הפליגו זו על כנפי לחניה ושיריה של זו ויצרו פסקול נצחי ועמוס קלאסיקות חד פעמיות.  לאורך השנים, באופן יוצא דופן, שילבה כל אחת מהן בדרכה את עולמה של השניה, על אף הניגודים ביניהן. שיריה של אריתה פרנקלין בוצעו על ידי זמרות וזמרים לבנים, זמרות וזמרים שחורים ביצעו משיריה של קרול קינג. שתי הענקיות הללו, פתחו צוהר זו לעולמה של זו, הקימו גשרים מוסיקליים וצבעו אותם מחדש בניחוח של חופש ושל אחדות. 

גל דה פז  מופיעה ושרה על הבמות מגיל 10 ואף הופיעה כילדה באופרה הישראלית.  באלבום הסולו הראשון של גל, אותו כתבה בעברית, שיתפה פעולה עם המפיק המיתולוגי לואי להב, עם אריק ברמן ועוד.  לאחר מכן עברה להתרכז בחומרים שיצרה באנגלית, הקימה את The Paz Band ואף הצטרפה כחברת הרכב לקולקטיב ההיפהופ  Lucille Crew. דה פז הוציאה 9 אלבומים עם הרכבים אלו והופיעה אינספור פעמים בארץ ובעולם תוך כדי שיתופי פעולה ומפגשים מרגשים עם אמנים מהשורה הראשונה:   ממופע פתיחה לאירוסמית׳ בפארק הירקון, דרך הקלטות לדודו טסה (בסוף מתרגלים להכל), ואריק ברמן  (בינונימי) ועד הופעות עם שלום חנוך, רוקפור, גיא מזיג, פיטר רוט ועוד...
דה פז מביאה לסצנת המוזיקה המקומית איכויות ווקאליות וסטנדרטיים מוזיקליים ברמה ששמורה לזמרות הגדולות ביותר, והכל תוך כדי דרך מוזיקלית ומקצועית חסרת פשרות.

 

צילום אילנית תורגמן

צפה בסרטון

מערכת למכירת כרטיסים