תמונת מופע: נעמה נחום ורמי הראל - אלתרמן ותרצה שלא הכרתם

אלתרמן ותרצה שלא הכרתם

שבלול
יום רביעי, 5 יוני 2024 בשעה 20:30
משך: שעה ו-15 דקות
פתיחת דלתות בשעה 19:00
מחיר 100 ₪

פרטי האירוע

נעמה נחום ורמי הראל במופע השקת האלבום ״בין דף לדף״, יוצאים במסע אל סיפורם של השירים של נתן אלתרמן ותרצה אתר. 

במופע מתגלה מערכת היחסים המרגשת והמורכבת בין אלתרמן לאתר, דרך לחניהם של נעמה ורמי ודרך עיבודים מקוריים לקלאסיקות האהובות של שני המשוררים. 

השירים חושפים את מה שיכלו האב ובתו לחלוק אחד עם השניה דרך הדף. 

המופע הוצג לראשונה בפסטיבל הפסנתר, השתתף ב״שנת אלתרמן״ של עיריית תל אביב וזכה לפרגון ותמיכה על ידי נתן סלור, בנה של תרצה אתר ונכדו של אלתרמן.

 

נעמה נחום - שירה, רמי הראל - פסנתר ושירה,  אלון עזיזי - קונטרבס,  דור בירן - כלי הקשה .  אורח מיוחד: נתן סלור

 

 

על היוצרים:

נעמה נחום -זמרת-יוצרת, שחקנית ומדריכה קולית. בוגרת ה-American Musical & Dramatic Academy שבניו יורק. נעמה שיחקה בתיאטראות הבימה, הקאמרי ותיאטרון חיפה במחזות זמר כגון: גבירתי הנאוה, בילי שוורץ, שיער, קזבלן, סימני דרך ועוד. נעמה מופיעה באורח קבע כסולנית בפרויקטים מוזיקליים שונים עם תזמורות כגון תזמורת המהפכה, סימפונט רעננה, ביג בנד חיפה ובהופעות רבות בארץ ובעולם יחד עם הפסנתרן והמלחין הבינלאומי גיא מינטוס. ב-2009, הקימה נעמה את ״הדו-וואפ גירלס״, טריו קברט-ג׳אז ייחודי אשר מספק פרשנות מקורית מלאה בהרמוניות קוליות ובסווינג לרפרטואר נרחב שנע מבאך ועד הביטלס, ממתי כספי ועד איימי ווינהאוס.


רמי הראל -וא מלחין, פסנתרן ומעבד שהפיק מוסיקלית את אלבומיהם של נעמי שמר, אריק סיני, דין דין אביב, ג'וזי כץ ורבים אחרים. רמי אף ניהל מוזיקלית את המופע האחרון של נעמי שמר, ׳אלף שירים ושיר׳, וחלק את הבמה עם אמנים כגון אלון אולארצ׳יק, יהונתן גפן, יצחק קלפטר, נורית גלרון ועוד. במהלך עשרים השנים האחרונות, ניהל רמי מוזיקלית אינספור ערבי מחווה למשוררים ומלחינים ישראליים במסגרת פסטיבלים ותיאטראות כגון צוותא, הקאמרי והבימה. רמי הוציא אלבום  אינסטרומנטלי שלל לחניו המקוריים והלחין במהלך השנים מוסיקה מקורית לטלוויזיה ולתיאטרון. רמי הינו בוגר ברקלי קולג׳ בבוסטון במגמת הלחנה ועיבוד.

צפה בסרטון

הגדרות הדפדפן שלך לא מאפשרות להתקדם
יש ללחוץ על הכפתור למטה בכדי להמשיך
לרכישת כרטיסים לחץ כאן

בחירת כרטיסים

מערכת למכירת כרטיסים