תמונת מופע: הדר נויברג - קווארטט חדש

הדר נויברג - קווארטט חדש

שבלול
יום רביעי, 12 יוני 2024 בשעה 20:30
משך: שעה ו-15 דקות
פתיחת דלתות בשעה 19:00
מחיר 100 ₪

פרטי האירוע

הדר נויברג, חלילנית מלחינה ומפיקה, זוכה להצלחה בהופעות בפסטיבלים ומועדונים ברחבי העולם עם מגוון הרכבים אותם היא מובילה‫. נויברג משלבת בין ג‫'אז למוסיקת עולם בטבעיות ויצרה לעצמה שם וסאונד משלה בסצנות הג‫'אז ומוסיקת העולם בארה‫"ב ומחוצה לה מאז עברה לגור בניו יורק בגיל 21. לפני כשלוש שנים חזרה נויברג לארץ ועדיין מקיימת קריירה בינלאומית עם פרוייקטים שונים איתם היא מופיעה.

לפסטיבל החליל בשבלול מתוכננת הופעה מיוחדת! רביעייה חדשה עם נגנים מיוחדים מסצנות הג׳אז, אינדי ומוזיקת עולם. הרביעייה תכלול את המתופפת מאי סגל, הגיטריסט איתי שפיגל והבסיסט יוני מריאנר בקונטרבס ובס חשמלי שיצטרפו אל נויברג שתביא איתה את חליל העץ העתיק שלה, חליל אלט וגם חליל בס שנדיר לראותו בנוף. 

ההופעה תכלול בכורות עולמיות של שירים חדשים לגמרי שנויברג עובדת עליהם בסטודיו הביתי שלה ושעתידים להשתחרר באלבום הבא, לצד להיטים שלה מאלבומים קודמים אותם ניגנה עם ההרכב שלה על במות ברחבי העולם. המוזיקה היא מלודית, רגישה, מלאה בשכבות ובגרוב ומבטיחה לא להשאיר אתכם אדישים.

נויברג ניגנה שיתפה פעולה עם אמנים מוכרים בארץ ובעולם כגון: צ׳אנו דומינגז, יאמאנדו קוסטה, עומר אביטל, ענת כהן, רביד כחלני ויימן בלוז, יוני רכטר, דייויד ברוזה ועוד.

הדר נויברג - חליל, חליל אלט, חליל בס, אפקטים 
איתי שפיגל - גיטרות 
יוני מריאנר - בס חשמלי וקונטרה בס 
מאי סגל - תופים ופרקשן

הגדרות הדפדפן שלך לא מאפשרות להתקדם
יש ללחוץ על הכפתור למטה בכדי להמשיך
לרכישת כרטיסים לחץ כאן

בחירת כרטיסים

מערכת למכירת כרטיסים