תמונת מופע: תזמורת הג'אז הישראלית

תזמורת הג'אז הישראלית

שבלול
יום ראשון, 28 אפריל 2024 בשעה 20:30
משך: שעה ו-15 דקות
פתיחת דלתות בשעה 19:00
מחיר 125 עד 205 ₪

הגדרות הדפדפן שלך לא מאפשרות להתקדם
יש ללחוץ על הכפתור למטה בכדי להמשיך
לרכישת כרטיסים לחץ כאן

פרטי האירוע

upld65f178e06c437865339652.jpeg

 

 

 

אורקסטרה היא הסיום הטבעי של פסטיבל הביג בנד אם רוצים לסיים בשיא.  היא לגמרי ראויה לשמה המלא: תזמורת הג'אז הישראלית, בהא הידיעה. 

בין לבין שיתופי פעולה מגוונים באולמות הגדולים האורקסטרה תביא הפעם לפסטיבל את הקטעים הכי טריים ובועטים מחדר החזרות, לקראת הקלטות לאלבום חדש.  

האורקסטרה היא קולקטיב שחבריו מוזיקאים וירטואוזים אחד אחד, מהיותר פעילים בסצינת הג'אז ומעבר לה, שהם גם הכותבים, המעבדים והסולנים בקטעים השונים, ובשבלול הם עושים את מה שהם הכי אוהבים - את המוזיקה הנפלאה שלהם.  צפו למוסיקה גדולה מהחיים - ג'אזית, פאנקית, גרובית וכל מה שבין לבין, ולערב של עושר מוזיקלי ושמחה.

צפו למוסיקה גדולה מהחיים שתמלא את השבלול ואת הלב - ג'אזית, פאנקית, גרובית וכל מה שבין לבין. ערב של עושר מוזיקלי מעודד ומשמח.

תזמורת הג'אז הישראלית מונה 12 נגני על ומנוהלת אומנותית ע"י רון אלמוג ויאיר סלוצקי ומהווה בית המרכז לתוכו כבר יותר מ 20 שנים את טובי המוסיקאים בישראל לסביבה יצירתית ופורייה של מלחינים, מעבדים ונגנים סולנים. התזמורת משתמשת במבנה הדומה לביג בנד הקלאסי אך משלבת לתוכו סגנונות מוסיקליים רבים ומגוונים.  הופעותיה של התזמורת הן מפגן מוסיקלי וירטואוזי, מרגש ומהפנט שלא משאיר רגע אחד משעמם כש-12 הסולנים של האורקסטרה מציגים את יכולותיהם.  לצד יצירתה המקורית יצא שמה כמעבדת יוצאת דופן. בין האומנים ששיתפו פעולה עם התזמורת נמצאים שלומי שבן, שלום חנוך, חוה אלברשטיין, יוני רכטר, שם טוב לוי, חנן בן ארי, הדג נחש, מאיה בלזיצמן, מירי מסיקה, אסתר רדא ועוד.

יאיר סלוצקי, ירון אוזנה - טרומבונים

ארתור קרסנובייב, יובל פלג - חצוצרות

אלון פרבר, טל ורון - סקסופונים

דין צור - סקסופון טנור וחליל

יובל טבצ'ניק - סקסופון בריטון ובס קלרינט

טוקי שטרן  - קלידים

גיא כיירא - גיטרה

מיקי ורשאי - בס וקונטרבס

רון אלמוג - תופים

 

צילום - לואיזה סלומון

צפה בסרטון

מערכת למכירת כרטיסים